[ geplaatst op nov. 05, 2021 ]
Bereikbaarheid 8 november
In verband met een vergadering is er maandag 8 november sprake van een aangepaste bereikbaarheid.
BCN Almere is telefonisch bereikbaar tot half 11. De betalingen worden voor half 11 verzonden.
BCN Zwolle is telefonisch bereikbaar tot 12 uur. De betalingen worden voor 12 uur verzonden.
BON is telefonisch bereikbaar tot half 12. De betalingen worden voor half 12 verzonden.
[ geplaatst op okt. 25, 2021 ]
Bereikbaarheid 26-10-2021
I.v.m. bijscholing is Beschermingsbewind Oost Nederland dinsdag 26 oktober de gehele dag telefonisch niet bereikbaar.
[ geplaatst op okt. 21, 2021 ]
Praten over geldzorgen taboe
nu.nl heeft een interessant artikel geplaatst over het taboe dat er heerst over het praten over je schuldensituatie. Vaak heeft dit te maken met schaamte.
Het is van belang dat er zo spoedig mogelijk hulp wordt gezocht indien er sprake is van een schuldensituatie.
[ geplaatst op okt. 08, 2021 ]
Nieuwsbrief oktober 2021
We vinden het belangrijk dat onze cliënten, en betrokken hulpverlening, goed worden geïnformeerd en weten hoe hun financiële situatie is.
Afgelopen week is aan alle cliënten van BON weer de halfjaarlijkse nieuwsbrief verstuurd voorzien van aanvullende informatie over het budget.
Mocht de informatie u of uw cliënt niet bereikt hebben dan horen we dat graag en wordt het nog een keer toegestuurd.
[ geplaatst op okt. 06, 2021 ]
Telefonische bereikbaarheid
Onlangs zijn wij overgestapt naar een nieuw belsysteem. Helaas zijn er wat opstartproblemen waardoor we niet goed telefonisch bereikbaar zijn. Er wordt op dit moment hard gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak.
[ geplaatst op sep. 10, 2021 ]
Week van het lezen en schrijven
Deze week is het de week van het lezen en schrijven. Zo’n 2,5 miljoen volwassenen hebben moeite met lezen, schrijven en/of rekenen. Vaak missen zij ook digitale vaardigheden om goed om te gaan met een computer, smartphone en tablet.
Dit maakt het beheer van de eigen financiën ook erg ingewikkeld. Is dit op u van toepassing of hebt u een cliënt waarbij dit speelt? Wij zij gespecialiseerd in het begeleiden van mensen om hun geldzaken op orde te krijgen en houden.
Bel ons gerust voor vragen en we helpen u graag verder!
[ geplaatst op aug. 31, 2021 ]
Telefoonstoring
Op dit moment heeft BON een telefoonstoring, er wordt gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak!
[ geplaatst op aug. 04, 2021 ]
Bankafschriften
Alle cliënten hebben inzage in zijn of haar financiën die BON in beheer heeft. Iedere maand versturen wij daarom per e-mail of per post de bankafschriften van de beheerrekening.
We beschikken ook over een digitale module waarbij cliënten kunnen inloggen en alle mutaties op de beheerrekening 24/7 kunnen inzien.
[ geplaatst op jul. 07, 2021 ]
Accountantscontrole
Het zit er weer op! De jaarlijkse accountantscontrole. De accountant die niet alleen de zakelijke jaarcijfers vaststelt maar ook controleert of onze dienstverlening voldoet aan de eisen van de wet. Altijd weer fijn als er geen afwijkingen geconstateerd worden!
[ geplaatst op jun. 22, 2021 ]
Voorlichting
Met regelmaat krijgen we de vraag of wij ook voorlichting geven? Natuurlijk willen wij dat! Is er binnen uw team van professionals een vraag over beschermingsbewind, curatele of mentorschap?
We komen graag langs om daar meer over te vertellen!